среда, 14 декабря 2011 г.

два вчителі на уроці, як дві жінки на кухні

сьогодні провела урок з літератури...сьогодні вже вийшла моя вчитель...вона була на уроці...
чесно кажучі, мене здивувало, що в учнів на перерві були зібрани зошити в з літератури. (тому коли потрібно було почати роботу у зошиті ... прийшлось витратити час на те поки зошити повернули)...
чесно кажучі не люблю, коли втручаються в мою працю посеред діла... коли ми складали схему за Лесею Українкою мене перебили і за мене поянили не то, що я мала робити...Сьогодні був шув...дуже тяжко... Все ж таки у кожного вчителя свої методи роботи з класом...одні кричать, інші шантажують, і тп...
для мене ідеалом поведінки вчителя є моя бабуся, Вона ніколи не кричить на своїх учнів...але її поважать і слухають, в неї завжди гарна дисціплина. я намагаюся бути схожею на неї.
Я була задоволена конспектом уроку , завдяки порадам Олени Анатоліївни він був вдосконалений... Робота була виконана. ми все встигли. Учні зробили дуже гарні висновки, підсумок уроку...ми розглянули Лесю Українку як жінку, яка не зважаючи на хворобу жила, творила та залишалась жінкою. Вірш "Давня весна" ми визначили, що він як і сама Леся Українка алегорічний, бо настрій поєднує у собі сум і радість.
Дуже сподобалась мені робота учня Паши. Його відповіді були доцільними і містили найважливіше.

5 комментариев:

  1. Насте, ви ж розумієте, основна проблема в тому, що у вас не вийшла співпраця з учителем. Від того як ви з ним домовилися на березі, так і попливете.
    Знову ж повторюся, ми тому й називаємо уроки заліковими, що подібні моменти, непорозуміння з учителем мають бути розвязані на початку практики. Але ваша вчителька спочатку хворіла, а потім вийшла і до вас поставилася не як до людини, яку вона хоче навчити, а як до конкурента, що посягає на її територію. Це завжди небезпека проходження практики не на базі. А от у базових школах цього не повинно бути, ми завжди всім, починаючи з треього курсу пояснюємо, домовляйтесь з учителем, "дружіть з ним", або звертайтесь вчасно по допомогу. Бо, погодьтеся, дивно вчитель увесь час втручався у вашу роботу, і ви так і не змогли зрозуміти у чому причина: чи ви робите групі порушення (тоді він правий), чи це його індивідуальна манера, внутрішній неспокій (тоді потрібно просити, щоб вгамував пристрасті).

    У вашій ситуації вимали б зробити лише одне: не писати урок зі мною до півночі, а затвердити його у вчителя напередодні - тоді вчителя стає вашим "соучасником" і несе відповідальність на рівні з вами. Але оскільки ви заміняли вчителя,то виходить адміністрація цілком вам довіряє. Це її право. А для вас це суттєва проблема: спочатку дозволили, а потім прийшла вчителька і почала при учнях підривати ваш авторитет. Це прикро, прикро за вчителя.
    Але я так розумію усе більш менш пройшло вдало.
    Тому порада і наказ: підписуйте і узгоджуйте завжди свої конспекти вчасно.Але більшість дівчат так і не можуть зрозуміти цінності узгодження конспекту, вважають це формальністю. А потім самі від цього страждають.
    Проаналізуйте цей урок, і подайте конспект детельний, розгорнутий, з відповідями учнів. Спробуйте зробити це якомога швидше. по гарячих слідах.
    Чекаю ваші конспекти. а на середу всю звітну документацію.
    а скільки ж вам збирається вчителька поставити за практику?

    ОтветитьУдалить
  2. Вона , мабуть, хотіла як найкраще...вона не хотіла нашкодити, мабуть це підтримка була...я в неї перша практиканта...вона хотіла допомогти, але мені були не потрібні вручання...
    а от минулого року я відчула, що вчитель зі мною поводився як з конкурентом...це було низько...тому цього року пішла до іншого...
    В нас ще працює і Ваша випускниця...вибір невеликий...(у невеличких місцях стоїть така проблема)

    А за минулий тиждень я звикла працювати самостійно...
    тому конспект складала самостійно...дякую Вам за допомогу...

    А що стосується заміни, мене загнали в угол...сказали чи працюєш в усіх класах, або я не ставлю уроки... хоч позбавили ще 10 класів...не полюбляю волонтерську працю...

    я не знаю..
    а що робити з характеристикою, якщо той тиждень і цей понеділок працювала повністю самостійно?
    а оцінку я хочу мати високу.)))

    ОтветитьУдалить
  3. Вона має заповнити. Домовляйтеся.

    ОтветитьУдалить