суббота, 17 декабря 2011 г.

от і все

От скінчилась практика...Багато чого було.
Я много чого навчилася.
Було дуже приємно узнати, що хлопець, в якого проблеми з мовою, після моєї заміни був визваний до дошки розібрав речення і сказав, що цьому його навчила Анастасія Валеріївна.
Спілкувалася із однією учинецею з приводу моїх уроків...вона сказала, що на першому уроці я їм не дуже сподобалась (я їй пояснила, що на першому уроці ми звикали друг до друга), а на другому уроці я їм вже як рідна була...а коли вийшла їх вчителька вони трішки розчарувались.


А от на останній день я залишила класний час на тему любов. Учням було цікаво. Їм сподобалось збирати серце.Коли я спитала кого чи що ми любимо вони сказали :"гроші, комп'ютер, холодильник.....лише у кінці сказали про батьків"
Вони склали дуже гарні вірші...навіть кумедні...читали разом із чоловіком сміялися...
бо коли було завдання побажати щось мамі вони писали найчастіше "МАМА, НЕ ОРИ НА МЕНЯ", а деякі бажали здоровья, щастя, краси, а один з учнів пообіцяв купити мамі квіток до Нью-Йорку.
Дуже кумедний вірш склав хлопець про кохання . Навіть ми з завучем посміялись.
Поділюся із Вами розумінням любові цього хлопця:
Любовь как сказка,
Никогда не знаешь
Чем начнется,
Когда закончится, 
Чем обернется
Свадьбой или детьми.

Ось такий віршик.
Наше серце!

  Я задоволена своєю роботою на практиці. Мені вдалося навчити учнів та поразумітися з ними. Вони жаліють, що я до них не повернуся.

Осталось розібратися із документацією і я буду повністю задоволена собою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий