воскресенье, 11 декабря 2011 г.

Минуло 2 тижні

Ось і пройшли 2 тижні...вони дуже відрізняються один від одного...
Перший був легкий, бо я готовила конспект та проводила один урок у день у одному класі, а вот другий був дуже тяжким. По-перше мене поставили на заміну спочатку у 4х класах, потім мені залишили 2 класи. Мені доводилося вести по 2 уроки у день української мови та свою англійську...дуже важко це було...іноді навіть у думках плутала мови...мені довелось самостійно підготувати контрольну работу та завдання...знайти текст диктанту, який відповідав темі.
(почала перевіряти диктанти та побачила, що багато орфографічних помилок, але що порадувало синтаксичних набагато менше. це доводить, що тема засвоєна)
Хочу сказати, що за цей тиждень я дуже втомилася. сподіваюсь наступної середи вчитель вже вийде.
Але дуже рада, що знайшла мову з обома класами. Вони до мене ставляться з повагою. У
всьому потрібно шукати плюси, коли працювала із вчителем вони до мене ставились як до вчителя, але головною залишалася їх вчителька... Тому не печалюсь, а радію тому що є. Це, мабуть, більш важлива практика як становленні мене як вчителя.
Мені подобається спілкуватись із учнями, слухати їх думки, спостерігати за ними.

2 комментария:

  1. Чекаю відеозаписи двох уроків. Я не жартую. У мене час уже розписаний, ви вчасно не підїхали, конспектів я ваших не бачила. Сподіваюсь у вас все добре, але маєте підтвердити. Зараз на більшості наормальних фотоапаратах є функція запису. у мене дитина записує багато, тому не бачу у цьому проблеми. А вам - гарний досвід подивитись на себе з боку.

    ОтветитьУдалить
  2. Олена Анатоліївно, Ви мені казали, що скажете, коли Вам зручно буде підїхати до мене на уроки.
    Мені здається, що учням ця ідея не дуже сподобається та вони будуть відволікатись на це. Як непомітно це зробити не знаю.
    я не уявляю це.

    ОтветитьУдалить