пятница, 2 декабря 2011 г.

Підсумки тиждня

От і скінчився перший тиждень моєї практики з української мови та літератури. Сьогодні я проводила підсумковий урок за творчістю Т. Шевченка періоду "трьох літ". "Шевченкове слово в віках не старіє". Урок пройшов на ура! Урок я розпочала із одніє бувальщини. В одному санаторії на Харківщині перебував на лікуванні тяжко хворий токар із Харкова Василь Марченко. Незадовго до смерті зі стовбура зламаної вітром сосни він вирізав погруддя Т. Шевченка. Нехтуючи забороною лікарів, мужньо борючись зі смертельною недугою, він просив друзів носити його в парк на носилках, і там, напівлежачи, знаючи, що дні його лічені, він поспішав закінчити роботу. Одного дня уже закінчуючи свою роботу, ця мужня, благородна людина померла, але під майстерним різцем закоханого в Кобзаря робітника ожив світлий образ великого Тараса. З того часу у парку цьому стоїть Т. Шевченко, врісши коріннями у землю. Учні уважно слухали, їм дуже сподобалась ця історія, яка схожа на легенду. Діти виказали свої думки, щодо великої сили творчості Кобзаря. Також ми узагальнили провідні мотиви його творчості, розв'язали кросворд, повторили теорію літератури з теми "Віршування"- підготувалися до контрольної роботи.
Хочу підсумувати перший тиждень. За цей тиждень я адаптувалася у класі та клас звик до мене. Нам стало легше працювати. Майже до кожного я знайшла свій підхід. Це вже третій восьмий клас, у якому я працюю. Мені подобаються діти цього віку, бо вони дуже цікаві своєю поведінкою, ставленням та життєвою позицією.
Хочу сказати, що проходити практику, коли працюєш у школі, набагато легше. По-перше, ти себе впевнено відчуваєшь на уроці, бо ти не просто студент, а вже вчитель. По-друге, за час роботи склався вже досвід, як утримувати клас, як зацікавити, як розподіляти час на уроці та ін.
Також успіх практики залежить від вчителя-керівника. Тому хочу сказати, що в цьому році мені пощастило. Олена Петрівна компетентний вчитель, вона дає мені багато порад щодо створення плану-конспекту уроку та його проведення, також вона мене підтримує. Я їй дуже вдячна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий