четверг, 22 декабря 2011 г.

САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ,


САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ,
проведеного       студенткою групи УА-5
Федулєєвою Анастасією Валеріївною

14 грудня 2011 у 8-А класі
Тема: Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Мотив гармонійного єднання людини з природою у вірші «Давня весна»
Мета: допомогти глибше осягнути життєвий і творчий шлях Лесі Українки, її багатогранну складну обдаровану особистість через спогади, листи, біографічні твори; розкрити через поезію відповідність між певними поетичними рядками й фактами з життя Лесі Українки;  розвивати усне зв’язне мовлення учнів; розвивати поетичне мовлення учнів, уяву, вміння відчувати настрій поезії; виховувати почуття надії та віри у краще, незважаючи на людські недуги.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи: Урок проведений на належному науковому і методичному рівні. При плануванні та проведенні уроку я дотримувалася загальнодидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають його цілям та завданням.
Урок був логічно поділений на дві частини: перша створення образу Лесі Українки, друга художнє сприйняття поезії «Давня весна». Час уроку був розподілений правильно. Часу вистачило на всі етапи роботи на уроці. Учні були зацікавлені та активні. Все заплановане було виконано.
Результати роботи на уроці були підведені підсумком, учня було поставлено декілька питань, на які вони відповідали. Було багато цікавих думок.

Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу  та форми організації діяльності учнів.
На уроці були використані різні методи роботи на уроці: словесні, репродуктивні, наочні. Завдяки ним була досягнута триєдина мета уроку. На мою думку, обрані методи, прийоми сприяли ефективній роботі на уроці.
Організація навчальної діяльності відповідає принципу активності.

Основні засоби навчання, їх доцільність та ефективність.
На уроці було обрано два основних засова навчання схема та підручник. За допомогою підручника учні обрали найголовнішу інформацію про Лесю Українку

Основним засобом навчання на уроці був підручник, який полегшив роботу учнів. За допомогою підручника учні отримали додаткову інформацію про життя та творчість Станіслава Чернілевського та познайомились з двома його віршам

Розвиток комунікативної компетенції учнів.
Одним із основних принципів розвитку мовлення та навчання дітей рідної мови є принцип комунікативної спрямованості навчання.
Розвиток комунікативної компетенції учнів здійснювався протягом всього уроку. Найбільш яскраво це проявилося в ході створення схеми та аналізі поезії «Давня весна».

Робота над оволодінням учнями способами дії з навчальним матеріалом.
Протягом уроку я працювала над усним зв’язним мовлення учнів та прогнозуванням змісту по назві.

Результативність роботи на уроку
Учні познайомились з життям та творчістю Лесі Українки. Нам вдалося познайомитись з авторкою як з жінкою так із великою українською письменницею. Проаналізувати вірш, відчути настрій поезії. Також учні змогли усвідомити те, що потрібно вірити в краще,  жити не зважаючи на недуги та вірити в себе.

Із якими труднощами зіткнулися під час підготовки та проведення уроку?
Під час планування уроку я зустріла труднощі у формуванні чітких питань до учнів. Та формувати урок так, щоб одне завдання виходило з іншого.



Комментариев нет:

Отправить комментарий