четверг, 22 декабря 2011 г.

ЗВІТ


ЗВІТ
ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

студентки  5  курсу,  групи УА
Федулєєвої Анастасії Валеріївни


Практику проходила у 8-А класі СОШ №13
з 28.11 до 16.12. 2011 р.
Груповий керівник                    Попова О.А.
Керівник від бази практики      Борисенко О.П.

1.   Кількісні результати педагогічної практики
Відвідано 4  уроків учителів (з них 2 мови, 2  літератури)
Відвідано 0  уроків практикантів(з них 3 мови, 3 літератури)
Проведено 14 уроків (з них 11 мови, 3 літератури)
Відвідано 2 позакласних заходів
Підготовлено 2 позакласних заходів

2.  Зміст та характеристика навчально-виховної роботи студента під час практики.
Преддипломну практику я проходила у СОШ №13, в якій я працюю.
Я відвідала 4 уроки вчителя з мови та літератури, щоб ознайомитись із її способами організації класів.  Перший тиждень я працювала разом із вчителем. Вона мені пояснила до яких вправ та форм роботи учні вже звикли. Повідомила про рівень підготовки класу. Та дала календарно-тематичне планування.
При підготовці планів конспектів я зверталась до книжо М.І. Пентилюк, які мені допомогли з відбором  матеріалу  та вправ до уроку.
На уроках літератури ми вивчали творчість Т. Шевченка та Л. Українки. Я працювала з учнями над розумінням поезії, звязком життя письменника з його творчими доробками. Також я хотіла підвести учнів до думки, що без розуміння життя, особливостей характеру, його життєвих обставин, не можна осягнути глибину поезій.
Кожного робочого дня я працювала у блозі, де ділилася своїми враженням та спостереженнями.

3. Найтиповіші помилки, найбільші  труднощі у навчально-виховній роботі
При проходженні переддипломної практики, я зустрілася із труднощами .
На першому тижні в мене були труднощі із складанням логічного конспекту, тому що я ще не повністю звикла до класу, його здібностей. Також важким було правильно та чітко проінструктувати учнів щодо виконання завдання, бо вони ще не звиклі до мого голосу та формування завдань.
На другому тижні робота була  більш успішною. Мені вдалося наладити контакт із класом. Також в мене вже майже не було труднощів із відбором матеріалу до уроку. Робота з класом була вже налагоджена.
Третій тиждень вже не мав складнощів у підготовці та організації класу.
Нажаль, при перегляді уроку почула фонетичні помилки. Над цим потрібно працювати.

4. Особисті досягнення. Методичні творчі знахідки, відкриття, нестандартні рішення
Під час практики я виховувала в себе вчителя. Працювала над способами організації класу, над утриманням дисципліни (що, я вважаю, одним з найголовнішим для результативності уроку). Своїм досягненням, я вважаю, складання та проведення залікових уроків. Також мені вдалося підібрати текст диктанту, який відповідав пройденої теми.
Найцікавішим для учнів було колективна робота, бо кожний мав змогу проявити себе заради діла.
Я зрозуміла, що потрібно працювати з усім класом, викликати до дошки слабких учнів, щоб допомогти їм уникати труднощів.

5. Загальні висновки
За практику я навчилась спілкуватись з учнями, підтримувати дисципліну на уроці, обирати доцільні методи та прийоми роботи на уроці.
Під час практики я на вчилась працювати з учнівськими зошитами. Також важливим для мене була перевірка переказів та диктантів. Я ознайомилась з правилами оцінювання даного виду роботи.
Ця практика є для мене дуже важливою як для вчителя. Я влаштована результатами виконаної роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий